Început..


       Probabil că majoritatea dintre voi anticipaţi ceea ce voi scrie acum, la prima mea postare, care are, culmea, numele "Început". Mă gândesc de ceva timp să încep asta, iar după lungi dezbateri cu eul ce zace-n mine, m-am hotărât! azi încep să scriu la propriul meu blog despre VISE. Nu, nu despre ceea ce semnifica, pentru că nu m-a interesat niciodată de însemnătatea acestora, ci despre visele ciudate, amuzante, sadice, plăcute, divine, extraordinare, dezgustatoare, frumoase şi chiar unele, dacă nu chiar majoritatea, fără sens pe care le am. 
         Voi nota de fiecare dată într-un caiet, atunci când ma voi trezi brusc dupa un vis ciudat, ceea ce mi-au arătat cele mai vulnerabile unghere ale minţii mele sau dis de dimineaţă, atunci când mintea mi-e limpede, voi scrie despre visul plăcut pe care l-am avut. 
      Desigur că nu doar despre asta voi scrie, ci şi despre anumite teme sau întâmplări, evenimente şi realizări din viaţa mea, pe care voi considera ca trebuie sa le împărtăşesc cu voi.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare